PAGINA PRINCIPALA
DESPRE CAUPS
CENTRUL LIVADA
PROIECTE
SPOSORIZARE
VOLUNTARIAT
ALBUME FOTO
MEDIA
LISTA SPONSORILOR
CONTACT

Înscrierile la Centrul de varstnici Livada se vor accepta în baza întocmirii unei fise psiho-socio-geriatricã de catre Comisia de evaluare. Momentan procedura de evaluare...
citeste mai mult...

Aprilie 2000 CAUPS a fost inregistrat ca organizatie non-guvernamentalã. In primul an de activitate, CAUPS a beneficiat de un ajutor financiar...
citeste mai mult...

Incepând din 1990, un grup de persoane din Cluj Napoca, România s-a implicat intr-o serie de activitãti prin care au asistat diferite categorii sociale dezavantajate: vârstnici...
citeste mai mult...
 
“E mai usor sa fii generos decat sa regreti ca nu ai fost.”
Articole presa - RESURSE - CSR - CAUPS pe Internet  

 

 

Articole presa : Clujeanul (Adevarul de Cluj) - Faclia

CAUPS pe IDEALIST.org

Ordinul nr. 246 din 27.martie.2006 privind aprobarea Standardelor minime specifice de calitate pentru serviciile de ingrijire la domiciliu pentru persoanele varstnice si pentru centrele rezidentiale pentru persoanele varstnice...detalii

ANUNT: Comunicate de presa...detalii

www.imparte.ro/comunitate/CAUPS/

Petition against Violence in all its Forms...detalii

ANUNT: Propunere parteneriat...www.Okey.ro/sos

Serviciul de Asistenta Sociala Cluj - CAUPS SANSE EGALE

www.camine-batrani.ro...Centrul Livada

Centrul de Voluntariat Cluj-Napoca

Westinfo - CAUPS SANSE EGALE

Hostvision (stiri/ blog )

Biblioteca Judeteana Octavian Goga - CAUPS SANSE EGALE

http://adiblogger.wordpress.com/caups/

www.MilleniumCommunications.ro

Gala Societatii Civile - anunt Bad Brand

Lume Buna - http://www.lumebuna.ro/

www.stiriong.ro...CAUPS

Salvati Copiii Romania

CAUPS (http://www.evoluntar.ro)

ANSIT : Agentia Nationala pentru Sprijinirea Initiativelor Tinerilor

Urban I. Iulian (Presedintele Asociatiei de Asistenta pentru Consumatori)

Caleidoscop (anunt)

Album foto realizat in Tabara de voluntariat international nr.3 din 2009

Audieri publice pentru comisiile parlamentare

YOUTUBE - videoclipuri lucrari

 

PRESA SCRISA- clic pentru imagine marita

 

++++

 

 

Colaboratori

Fundatia Umanitar Culturalã MOSINCAT (FUCM)
Global Fund for Women (USA)
Fundatia AVE MARIA
Fundatia pentru Sprijin Socio-Educational al Romilor WASSDAS
Fundatia pentru Umanitate (FPU)
CENTRAS – Resurse ONG
Fundatia pentru Ajutor si Sperantã (FAS)
CREST – centru de resurse
Fundatia PRO MCA AGROTUR
Fundatia Pentru o Societate Deschisã (FSD/ SON)
Fundatia pt. Colaborare Internationalã (FCI)
Fundatia Pentru Dezvoltarea Societãti Civile (FDSC)
Action Without Borders IDEALIST (USA)
Primãria comunei Petrestii de Jos, Cluj
Primãria comunei Halmãsd, Sãlaj
Primãria Brasov
AJOFM – Agentia Judeteanã pentru Ocuparea Fortei de Muncã Cluj, Brasov si Mures
MMSSF/ DMSSF – Serviciul Social Cluj
MMSSF/ DMSSF – Serviciul Social Brasov

CSR

Elementele esentiale ale responsabilitatii sociale corporatiste (CSR):

Conduita in afaceri - Principalul avantaj al conduitei in afaceri este faptul ca reduce riscul degradarii imaginii. Este mult mai convenabil sa fii un partener/angajator loial si transparent.
Relatia cu angajatii - O imagine bine conturata ca "angajator ideal" atrage dupa sine angajati competenti. S-a dovedit stiintific ca atunci cand un angajat paraseste compania, aceasta din urma va cheltui de 6 ori mai mult pentru a angaja si pregati o noua persoana.
Sanatate si siguranta la locul de munca - Prevenirea posibilelor pericole reduce sansele producerii de accidente, ceea ce duce la o scadere a costurilor.
Relatia cu clientii si furnizorii - Mediul extern este extrem de fragil si prevenirea transferului de imagine negativa de la companie la furnizor/client duce la cresterea loialitatii si reducerea costurilor.
Implicarea in comunitate - Prin implicarea in viata comunitatii compania isi creeaza o situatie de tipul win-win. Chiar si in momente de criza, capitalul de imagine acumulat prin implicarea in comunitate va reduce impactul negativ.
Sisteme de monitorizare si raportare - O companie transparenta isi creeaza o imagine pozitiva in fata partenerilor sai de interes, ceea ce duce la atragerea de furnizori mai buni, clienti fideli si relatii de afaceri mai profitabile.

Nu trebuie sa existe o contradictie intre ceea ce este bine pentru afacere si ceea ce este bine pentru dezvoltare. Cele doua sunt strans legate. Cand indicatorii economici si de dezvoltare se deterioreaza, oamenii devin mai saraci si afacerea este prejudiciata. Cand afacerea este afectata, abilitatea lor de a contribui la dezvoltare este diminuata. Putine locuri de munca sunt create, taxe mai putine sunt platite guvernelor, iar investitia in comunitatile locale si in comunitati in general este redusa. Deci, de departe cea mai semnificativa contributie a afacerii pe care o poate aduce in sprijinul dezvoltarii durabile, este aceea de a conduce companii profitabile si de succes, care opereaza intr-o maniera responsabila si justificabila.

Pentru ca aplicarea conceptelor de responsabilitate sociala corporatista sa fie eficienta, trebuie sa-i acordam o semnificatie dincolo de filantropie corporatista si sa fim mai mult decat o imbinare de promptitudine si bune servicii.

Sursa: (www.csr-updates.eu) CSRUpdates este o serie de Conferinte Regionale de Responsabilitate Sociala a Corporatiilor organizata de SAGA Business and Community

   

 

Fundatia Ave Maria

Adresa: 547185-Cristesti, Str. Viilor nr. 706, Mures, RO

Persoana de contact: prof. Solyom Emeric / presedinte

Email address: fd.avemaria@gmail.com

LISTA SPONSORILOR...
In aprilie 2000 CAUPS a fost inregistrat ca organizatie non-guvernamentalã. In primul an de activitate, CAUPS a beneficiat de un ajutor financiar...
Membrii CAUPS sunt deschisi tuturor sugestiilor primite de la beneficiari si grupurile tintã, si de multe ori aceste sugestii ne-au fost de un real folos in activitãtile noastre...
citeste mai mult...
Vrei sa fi voluntar? Daca vrei sa fii voluntar o zi, o saptamâna, o luna, sau mai mult, te asteptam sa ne suni sau sa trimiti un e-mail. Se asigura masa si cazarea. Inscrie-te acuma !
Constructii, Administrativ, Fundraising Se elibereaza diploma de voluntar care sigur iti va aduce numai avantaje in cariera si viata ta ! Inscrie-te acuma !
citeste mai mult...
Sponsori, donatori, persoane fizice care fac posibila infiintarea Centrului social pentru ingrijirea varstnicului de tip rezidential Livada Cluj.
Cristorean Sebastian; Mosincat Maria; ORA Social Hilfe Verein-Austria; RADOX; APLAST; ValRom; Sanex, Cluj-N; Delap Invest & Sarco Exim; ECO Mat; Sanvel...
citeste mai mult...

 

CSR

Responsabilitate Socialã Corporatistã

CSRUpDate Transilvania – „Ajutându-i pe ceilalti, îti ajuti afacerea!”

In ultimul timp, responsabilitatea sociala a devenit un fenomen global si castiga din ce in ce mai multa importanta si in Romania. Companii din toata tara au adoptat conceptul si practicile ce stau la baza responsabilitatii sociale corporatiste (CSR), castigand un avantaj competitiv tangibil/ palpabil. Prin adoptarea strategiilor de CSR, companiile si-au imbunatatit performanta financiara, imaginea si reputatia brandului. In plus, si-au desavarsit abilitatea de a atrage si de a pastra calitatea fortei de munca, eficientizand in acelasi timp managementul riscului.

Responsabilitatea Sociala Corporatista (CSR) a devenit un concept important, fiind un factor inovator la nivel european si global. Exista diferiti termeni care descriu CSR, printre care 'implicarea companiilor in comunitate', 'responsabilitatea corporatista' sau 'sustenabilitate'. Comisia Europeana a definit Responsabilitatea Sociala Corporatista ca "un concept prin care companiile decid in mod voluntar sa contribuie pentru o societate mai buna si un mediu inconjurator mai curat."

Într-un mediu de afaceri în plinã dezvoltare, o companie de succes are nevoie de toate instrumentele la care poate avea acces pentru a-si mentine ascensiunea si a face fatã schimbãrilor. Bunãstarea oricãrei afaceri depinde de cea a comunitãtii în care activeazã, iar investitiile responsabile directionate cãtre societate pot genera un profit crescut pentru compania investitoare.

Alinierea strategiilor companiilor cu cele ale cetatenilor, investirea in comunitati pentru a asigura prosperitatea, lansarea unor initiative care pot fi puse in practica, acordarea sprijinului necesar pentru dezvoltarea companiilor mici si mijlocii - toate acestea au scopul de a imbunatati oportunitatile economice si calitatea vietii oamenilor.

Intr-o societate in plina dezvoltare, atat Organizatiile Non-Guvernamentale, cat si sectorul privat joaca un rol important. ONG-urile sunt in contact direct cu probleme locale si pot crea parteneriate cu organizatii pentru identificarea celor mai bune metode de solutionare. O buna relatie cu ONG-urile poate atrage succesul asupra strategiilor de responsabilitate sociala (CSR). De asemenea acest lucru poate intari reputatia companiilor, datorita puterii ONG-urilor de a cataliza rezultatul strategiilor de CSR ale companiilor mari precum si a IMM-urilor.

Sursa: (www.csr-updates.eu) CSRUpdates este o serie de Conferinte Regionale de Responsabilitate Sociala a Corporatiilor organizata de SAGA Business and Community

Resurse: Luminita Oprea, Responsabilitatea Sociala Corporatista - de la teorie la practicã, Editura Tritonic, Bucuresti (Luminita Oprea (n.1972) este directoarea departamentului de comunicare de la Holcim Romania)

Gazduire gratuita oferita de Amplica